Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Schrijf u in voor de nieuwsbrief van Stellantis Communications en blijf op de hoogte van het nieuws

20 feb. 2019

Nieuwe Fiat reclamecampagne eert Sting en Shaggy, winnaars van de Grammy Awards 2019 in de categorie Best Reggae Album

Sting en Shaggy staan in de nieuwe teaser van Fiat centraal. Het geeft een voorproefje van de nieuwe campagne waarin de twee artiesten figureren en van hun nieuwe single "Just One Lifetime"

Nieuwe Fiat reclamecampagne eert Sting en Shaggy, winnaars van de Grammy Awards 2019 in de categorie Best Reggae Album

Sting en Shaggy - winnaars van de Grammy Awards 2019 in de categorie "Best Reggae Album" voor hun succesvolle album 44/876 (Cherrytree/A&M/ Interscope Records) - staan in de nieuwe teaser van Fiat centraal. Het geeft een voorproefje van de nieuwe campagne waarin de twee artiesten figureren en van hun nieuwe single "Just One Lifetime".

"Ik ben blij met deze erkenning en ons merk is verheugd met het succes van deze twee eminente performers", aldus Olivier François, verantwoordelijk voor Fiat en Global Chief Marketing Officer van FCA."
Onder leiding van de bekende regisseur Joseph Kahn (eveneens regisseur van Jennifer Lopez, U2, Lady Gaga en Taylor Swift), werd een teaser gemaakt (https://youtu.be/Nox0ixe_uW0) met bepaalde scenes van de nieuwe Fiat reclamecampagne, met Sting en Shaggy. Een en ander vanwege de lancering van een nieuwe speciale serie in het kader van de 120ste verjaardag van het merk. Kahn regisseerde eveneens de video voor de nieuwe single van Sting en Shaggy, "Just One Lifetime", waarvoor Fiat tekende als mediasponsor. Deze campagne zal begin maart gelanceerd worden.

In 2018 kwam het gezamenlijke album 44/876 van Sting en Shaggy uit. Dit album is gebaseerd op de stijlen van hun twee muzikale werelden. Voor de titel van hun album kozen ze de referentie van hun landcodes, 44/876. Dit album is in de eerste plaats het resultaat van de liefde die beide artiesten delen voor Jamaica, het geboorteland van Shaggy, en de plaats waar Sting een aantal klassiekers schreef, zoals "Every Breath You Take". Hun album behaalde #1 in Duitsland en de Top 10 in Groot-Brittannië. Het album stond meer dan 20 weken in de Billboard Reggae Charts in de Verenigde Staten en behaalde 'goud' in Polen en Frankrijk.

Afgelopen zomer startten Sting en Shaggy een wereldtournee ter promotie van hun album 44/876, waar ze elk hun grootste hits alsook de nieuwste songs van hun duo-album brengen. In de lente 2019 starten ze een tournee in Groot-Brittannië, van 19 tot 25 mei, voor een serie exclusieve kleinschalige concerten. Voor meer info: www.sting.com.

******EINDE BERICHT*****

Schrijf u in voor de nieuwsbrief.

SCHRIJF U NU IN